MEIE MÜÜGITINGIMUSED
DETOKS, mis on lihtsam, sügavam ja targem!

Milliseid isikuandmeid töödeldakse:

nimi;
kontaktinfo, nagu telefoninumber ja e-posti aadress;
maksja ja kohaletoimetamise aadress;
pangakonto number;
kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
klienditoe andmed;
muu kliendiuuringute ja/või pakkumistega seotud teave.
Isikuandmete töötlemise protsessi täpsem info siin lehel.

1. ÜLDTINGIMUSED
1.1. Müügitingimused kehtivad organismipuhastus.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Renmar OÜ (edaspidi organismipuhastus.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
1.2. organismipuhastus.ee kasutajaks registreerides ja/või toodete ostmiseks kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.
1.3. organismipuhastus.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse organismipuhastus.ee veebilehel.

2. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE
2.1. organismipuhastus.ee müüb ja Klient ostab e-poes pakutavaid tooteid.
2.2. organismipuhastus.ee ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Renmar OÜ arvelduskontole.
2.3. organismipuhastus.ee veebipoes tellimust vormistades ning maksmist sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

3. HINNAD
3.1. Kõik organismipuhastus.ee veebipoes olevad hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
3.2. zencleanz.ee jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

4. TELLIMUSE VORMISTAMINE JA KAUBA EEST TASUMINE
4.1. Tellimuse tasumisel saab Klient valida omale sobiva makseviisi. Klient maksab 100% tellimuse summast tellimuse kinnitamiseks.
4.2. Müügileping loetakse sõlmituks ja tellimuse täitmist alustatakse kohe peale seda, kui Klient on tasunud 100% tellimuse kinnitusest.
4.3 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
4.3.1 Visa/Mastercard kaardimaksed (
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.)
4.3.2 Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Revolut (Makseid vahendab Montonio Finance UAB. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance UAB turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.)
4.3.2 Maksa kolmes osas (Makseid vahendab Montonio Finance UAB. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance UAB turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.)
4.4 Kõikide makseviiside puhul võetakse makseid vastu eurodes. Kui maksja kasutab muud valuutat, konverteeritakse see eurodess vastavalt makseteenuse vahendaja hinnakirjale.
4.5 Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejatele Maksekeskus AS-le ja Montonio Finance UAB-le.

5. KOHALETOIMETAMINE
5.1.Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib organismipuhastus.ee tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele.
5.2.organismipuhastus.ee veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad arve tasumise hetkest.
5.3.Sihtkoha või kokkulepitud aja muutumisest on Klient kohustatud teavitama organismipuhastus.ee´i koheselt enne kauba kohaletoomist.
5.4.Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel. organismipuhastus.ee ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
5.5.Transpordi käigus vigastada saanud saadetistele kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustusi, saavad Kliendile asendatud. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist.
5.6. Kauba transport Eesti  piires toimub Omniva- või Itella SmartPost pakkiautomaatidesse. 
5.7. Kauba transport pakiautomaati on Eesti piires kliendile tasuta.
5.8. Kaup saadetakse välja hiljemalt järgmisel tööpäeval ja jõuab tellijani vastavalt treansporditeenuse pakkuja ajagraafikule. Tavapäraselt on kauba tarneaeg 3-7 tööpäeva.

6. TAGASTAMISÕIGUS
6.1. Vastavalt VÕS §-le 56 lg 1, on kliendil õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
6.2. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.
6.3. Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.
6.4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba tagastamise avaldus vabas vormis e-posti aadressil info@organismipuhastus.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest.
6.5. Tagastamisavaldus peab sisaldama Kliendi nime, toote nime ning arve või tellimuse numbrit.
6.6. Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest. Lisaks tagastatud kauba maksumusele tagastatakse ka kauba kättetoimetamis kulud.

7. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
7.1. Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
7.2. Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama zencleanz.ee´d probleemist e-posti aadressil info@organismipuhastus.ee ning esitama järgmise informatsiooni: nimi, kontaktandmed ja toote puudus. Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2-kuu jooksul peale defekti avastamist.
7.3. organismipuhastus.ee ei vastuta:
Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest
Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel

8. VASTUTUS JA VÄÄRAMATUD JÕUD
8.1. Zencleanz.ee vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab zencleanz.ee ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.2. Zencleanz.ee ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida zencleanz.ee ei saanud mõjutada ette näha.

9. PRIVAATSUS
9.1. organismipuhastus.ee veebilehe kasutamisega annab Klient selge ja teadliku nõusoleku organismipuhastus.ee´le enda isikuandmete töötlemiseks.
9.2. organismipuhastus.ee kasutab Kliendi esitatud informatsiooni ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks ja ei avalda neid kolmandatele osapooltele